Tanulmány szerint jelentősen romlott az Egyesült Államok globális utazási rangsora

Category: Hírek | 0
Tanulmány szerint jelentősen romlott az Egyesült Államok globális utazási rangsora
Tanulmány szerint jelentősen romlott az Egyesült Államok globális utazási rangsora

Az Euromonitor International nemrégiben a U.S. Travel Association számára készített tanulmánya szerint az Egyesült Államok globális utazási pozíciója jelentősen visszaesett.

Az Egyesült Államok, amely egykor a legjobb célpont volt, a globális rangsorban a 17. helyre esett vissza, ami a beruházások alulfinanszírozottságát és a szakpolitikák szétesését jelzi.

A rangsor csökkenésének megértése

A tanulmány az Egyesült Államok rangsorának romlását a következetlen politikákkal és az utazási ágazatba évtizedek óta történő elégtelen beruházásokkal hozza összefüggésbe.

Míg a versenytársak a turisták vonzása érdekében fejlesztik a látnivalókat és az infrastruktúrát, az Egyesült Államok lemaradt a nemzetközi látogatók vonzására irányuló egységes stratégia hiánya miatt.

Világméretű verseny a stratégiában

Az elemzés kiemeli továbbá azon országok sikertörténeteit, amelyek az utazási rangsorban megelőzték az Egyesült Államokat.

Ezek a nemzetek, köztük Spanyolország, Franciaország és Kína, konkrét stratégiákat vezettek be a látogatói élmények javítása érdekében.

A nagysebességű vasúthálózatba történő beruházások, az ikonikus műemlékek helyreállítása és a dinamikus digitális marketingkezdeményezések döntő szerepet játszottak a sikerükben.

Ezek a példák iránymutatást adhatnak az Egyesült Államoknak, hogy visszaszerezze elvesztett pozícióját, és ismét feljebb kerüljön a globális rangsorban.

Előre tekintés és tervezés

Ahhoz, hogy az Egyesült Államok visszanyerje vezető globális utazási célpontként betöltött státuszát, a változások és az innováció elfogadására van szükség.

A szövetségi kormánytól a helyi idegenforgalmi hatóságokig minden érdekelt félnek sürgősen fokoznia kell az együttműködést.

A stratégiai infrastrukturális beruházások, a fokozott digitális marketing és a vízumeljárások ésszerűsítése kulcsfontosságú lépések.

Ezen intézkedések alkalmazásával az Egyesült Államok ismét a nemzetközi utazók első számú célpontjává válhat.

Az utazás minden szempontból történő racionalizálása

Az egyszerűsített vízumeljárásokról szóló viták közepette fontos megemlíteni az elektronikus utazási engedélyezési rendszert (ESTA).

Az ESTA egy automatizált rendszer, amely értékeli a látogatók jogosultságát arra, hogy a vízummentességi program (VWP) keretében az Egyesült Államokba utazhassanak.

A program jobb biztonsági intézkedéseket biztosít, miközben megkönnyíti a VWP-ben részt vevő országok állampolgárainak utazását.

Az ESTA-hoz hasonló folyamatok egyszerűsítése jelentősen növelheti az Egyesült Államok vonzerejét a nemzetközi utazók körében.

Javulás az utazás minden területén

A fellendüléshez és a globális utazásban való megújuláshoz stratégiai váltásra van szükség az idegenforgalmi és utazási politikában.

Megfelelő befektetésekkel és politikákkal az Egyesült Államok visszanyerheti pozícióját, mint globális jelzőfény az utazók számára világszerte.